Subscribe Twitter Twitter

9 Mart 2011

10 Senede Lucescu ve Beşiktaş


Beşiktaş'ın 7 yıl önce kapı önüne koyduğu Lucescu, Şampiyonlar Ligi'nde çeyrek finalde. Üstelik Roma gibi bir İtalyan takımına toplamda 6 gol sallayarak... Luce'den sonra Schuster'i bulana kadar aradan 5 teknik direktör gördü bu gözler. O ise Hiddink'in ligdeki tüm teknik adamlarla düzenlediği fikir alışverişine katılmayı önemsiz görmüş belli ki. Herhalde 60'ların futbolunun oynandığını düşünürken halinden memnun olmalı! Veya bundan başka şikayet edecek şeyleri yok.

Neyse... Daha o haberin dumanı tütmeden BJK Yönetim Kurulu'nın akıllara ziyan basın açıklamasını gördüm dün. Neden fark edemedim bilmiyorum ama Beşiktaş bir ara dünya kulübü olmuş meğer! Artık bu yönetimin en basit açıklamasını bile ciddiye almayacağım ben. Bu metni yazarken insan hiç düşünmez mi ben ne yapıyorum diye? Gerçekten biraz mantıklı düşünmeye çalışan bir adamın yazacağı türden şeyler değil çünkü. Hakem talimat almış da, Fener'e yarasın diye maçı berabere bitirmeye çalışmış da bilmem ne... Geçiniz!..

Tam 10 sene önce bu aralar Lucescu, Galatasaray ile yine bir Şampiyonlar Ligi çeyrek finali gördü. O zamanlardaki Fenerbahçe'yi gözümün önüne getiriyorum, şimdiki Beşiktaş ile önemli benzerlikler görüyorum. Gereksiz ve pahalı yıldız transferler, sık değişen teknik direktörler, başkanın masaya vurduğu yumruklar, hakemden şikayetler vs... Çok kötü ve hakikaten neredeyse 10 yıl geriden takip eden bir kopya örneği teşkil ediyor Beşiktaş. Ve şu 10 senede Lucescu'nun geldiği yere bakıyorum, bir de Beşiktaş'ın. İronik olacak ama tıpkı siyahla beyaz gibi...

0 yorum:

Yorum Gönder

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...