Subscribe Twitter Twitter

5 Şubat 2011

Sen de mi Torres?



"Liverpool armasını hiç ama hiç öpmedim" demiş Torres. İnsan bunu duyunca üzülüyor işte. Üstelik bir de yukarıdaki resimleri görünce... "Futbolda romantizm öldü" diye devam etmiş. Bir de "Madrid'te doğdum. Liverpool veya Chelsea taraftarı değildim. Armasını öpeceğim tek takım hâlâ Atletico Madrid'tir." diyerek de kendiyle çelişmiş. Yılda zaten 6 milyon £ civarı kazanan adamın sırf biraz daha fazla para için takım değiştireceğine inanmıyorum ben oldum olası. Çoğunlukla daha yüksek hedefler için Chelsea'yi seçti, tamam ama keşke bu söylediğinle kalsaydın be Torres...

Kendimi Liverpool taraftarının yerine koyuyorum da, bu adamın formasını yakmak ani kızgınlıktır diyorum, tamam... Pişmanlık ve asıl üzüntü sonrasında oturur insanın içine. Ama o sözlerden sonra şimdi bu da olmayacak. Torres'in futbolda romantizme dair söylediklerine genel olarak katılırım ama ben ve birçok kişi onu böyle tanımamıştık en azından. Neyse, yolu açık olsun diyelim...

0 yorum:

Yorum Gönder

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...