Subscribe Twitter Twitter

25 Ocak 2011

Abramovich'ten Öğütler!


Ara ara böyle haberleri görüyorum, neyse diyorum ama yazmadan da duramıyorum. Hani tamam, saçmalanır da bu kadarı komik artık. Milliyet gazetesi Star’ı, o da soccer.ru diye bir Rus sitesini kaynak göstermiş. Ki bizim medya bayılıyor böyle şeylere. Doğruluğunu araştırma gereği duymadan, ilginç gelen her habere anında atlayan bir ton mecra var. Siteye girdim ama böyle bir habere rastlamadım, bulan varsa yorum bırakıversin. Meğer masala göre Abramovich eski futbolcusu Quaresma’dan çok korkmuş ve yeni transferlerle Beşiktaş’ın çok tehlikeli bir takım olduğuna karar vermiş. Bunu Beşiktaş’ın Avrupa Ligi’ndeki rakibi D. Kiev’in kaptanı ve kankası Shevchenko’ya iletmiş. Üstüne de “bak çok iyi defans yapmanız lazım, ona göre!” demiş. Shevchenko da “evet farkındayız, zaten bunun için fazla mesai yapacağız” diye cevap vermiş. Öyle ki, haberde yer alan bazı kalıplar kelimesi kelimesine bu adamların ağzından çıkmışçasına yazılmış. Medyada en kıl olduğum şeydir bu da… Ama en nihayetinde habercinin dehasına, Abramovich'in keskin taktik bilgisine, Shevchenko'nun maç hazırlığı anlayışına hayran kalıyorsunuz işte!

0 yorum:

Yorum Gönder

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...