Subscribe Twitter Twitter

21 Temmuz 2011

Futbolsuzluk


Şike, soruşturma, iddianame, Metris derken futboldan oldukça uzak bir yaz geçiriyoruz aslında. Duruma en çok sevinen de, normalde bu mevsimde sayfaları palavra transfer dedikodularıyla doldurmaya çalışan gazeteler. Şu sıralar hangi habere ne kadar yer versek diye düşünüyorlar en fazla. Biz adliye koridorlarını dinlerken Kadınlar Dünya Futbol Şampiyonası oynandı, ki açıkçası internetten okumak haricinde takip edemedim. Aynı şekilde Copa America'yı da içim gitse de saat uyuşmazlığından kaçırdık. Tabii bu arada iş yoğunluğu ve arada tatil kaçamağı derken hem futboldan hem de blogdan biraz uzaklaştım ister istemez. Bu Pazar akşamı Uruguay - Paraguay finaliyle de artık kendi çapımda sezonu açarım. Sonra da Telekom Arena'da Liverpool'u izlemek neden olmasın?

Bu arada transferler yine yok değil. Buyrun, az evvel Barcelona Alexis Sanchez'i bitirdi mesela. Ama şu Fabregas ve Tevez'in hikayesi artık kabak tadı vermedi mi? Fabregas hakikaten gidecekse gitsin, bana sıkıntı oldu resmen burada. Şahsen bir Arsenal taraftarı olsam kaptanımın bu durumuna sitem etmekle kalmazdım herhalde. City cephesinde Tevez'e o derece müsamaha göstermiyorlar mesela. Gitse de olur diyorlar, ki onun öyküsü daha da bir sıktı. Gidecek kalacak meselesini geçtim, bir aralar futbolu bile bırakması gündemdeydi!

Türkiye'de en fazla Galatasaray'ın olası transferlerini takip edebiliyoruz artık. Tabii bir de eli kulağında olan "3. Dalga" herkes için merak konusu. Olay artık futbolculara doğru genişlerse iş ete kemiğe bürünüyor demektir, ki benim beklentim o yönde. Olayın sahadaki boyutu illaki karşımıza çıkacak bir yerden. Yalnız son günlerde bir ülkenin futbol gündeminde bir sessizlik var. Özellikle 2. Dalga durulduğundan bu yana... Bir yaz mevsiminde en heyecan verici futbol gündemi ne olurdu diye sorsalar en sona şu yaşananları yazardım herhalde ama ne yapalım!.. Bir yerde temizlik gerekiyordu. Bekliyoruz bakalım sırada ne var diye.

Canımı sıktı bu futbolsuzluk. Ve tabii futbolda dair konuştuğumuz konunun çamur içinde oluşu... Bir an şöyle 15 yıl öncesine gidip bizim eski mahallede arkadaşlarla maç yapmak istedim. Tek çıkarı ortak bir heyecan hissetmek olan... Fazlası boş...

0 yorum:

Yorum Gönder

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...