Subscribe Twitter Twitter

17 Nisan 2012

Yazık...


Artık bir Beşiktaşlı olmaktan neredeyse utandığım bir sezonu geride bırakıyoruz. Her türlü utanmak ama... Bunu da belki hayatımda ilk kez bu derece net söyleyebiliyorum. O raddeye gelmiş durumdayım. Zaten koca sezonu en fazla birkaç maçı baştan sona oturup seyrettim, hatta bir aralar "Lig TV üyeliğimi mi iptal ettirsem" diye de düşündüm. Halihazırda bataklık içindeki ülke futbolu 3 Temmuz'dan sonra hiç çekilmedi. Carvalhal gerçeğini çıkarın Beşiktaş da öyle... Süper Final deseniz zaten en başından beri palavra. Avrupa futbolu benim için yeterliydi açıkçası.

Videoyu kendim arayıp bulmadım bu arada. Yabancı bir sitede tesadüfen karşıma çıktı. Yorumları da okumak isteyen buradan bakabilir. Bu tarz rezillikleri direk "vay efendim marka değeri!.." diyerek yerme taraftarı değilim. Ama şunun ayrımını yapmak gerek; bu topraklarda futbolun özüne iyi niyetle yatırım yapmadıktan sonra, onu sahada geliştiremedikten sonra istediğiniz kadar o dönen paraları kurtarmaya çalışın. Marka değerini böyle yaratamazsınız. O kendiliğinden oluşacak bir şey. Alın size değer! Yurtdışında insanlar bizi nasıl görüyor, buyrun. Resmen yazık, daha ötesi yok...

0 yorum:

Yorum Gönder

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...