Subscribe Twitter Twitter

4 Aralık 2011

Gelişigüzel Ortalar - 2


Eve geldim, televizyonda izleyecek düzgün bir maç bulamadım ve oturayım bir şeyler karalayayım dedim kendimce. Gündem malum ama onu yazasın gelmiyor daha da. İddianame, Metris, yasa değişikliği, tedbir kararı, şüpheliler, takipsizlik falan derken yine Temmuz ve Ağustos aylarına dönmüş gibi olduk. Bu kez bomba daha büyük yalnız. Zaten lig başladığından beri bu sebep yüzünden adamakıllı ısınamamıştım bir türlü. O yüzden o kadar da umrumda değil artık. Uzak durmak lazım gerginlikten. Ligimiz haliyle gerilim yüklüydü oldum olası. Şimdi daha da katrana bulanmışken o batağa girmenin alemi de yok.

Başka gündemler de var zaten. Socrates göçüp gitmiş mesela. Çıplak gözle izlemeye yetişemediğim için hayıflandığım adamlardandır. Böyle aykırı oyuncuların yeri ayrı benim nazarımda. Bir başka seviyor insan. Maradona ve Cantona gibi o da mesela... Mükemmel bir insan değil ama işi gücü futbol olan, başka hiçbir mevzudan çakmayan bidonlardan çok farklı. Hataları elbette var. Az da değil belki ama onlardan daima ders almak yerine hata yaparken de bunun farkında olmak ve kendini böyle bellemek de bir erdem. İnsanın amacı illaki hatasız olmak mı olmalı? Onlarla da mutlu olabiliyorsa, ortamda kendini böyle kabul ettirebiliyorsa, illaki bunu değiştirmek için kasmıyorsa, kimseye de bir zararı yoksa hatasız olmaya çalışmak niye ki? Maradona ve Cantona'dan da önce öyle bilinmiş Socrates. Öyle mutlu olmuş, kabul edilmiş ve sevilmiş işte. Huzur içinde yatsın.

FA Cup 3. Tur'da kuralar çekilmiş. Yeni bir City - United kapışması bizleri bekliyor, hayırlı uğurlu olsun. Maç Emirates'te, 7 veya 8 Ocak'ta oynanacak. 6-1'in rövanşını zaten merak konusu şimdiden. Neyse ki çok beklememiş olacağız.

Football Men ve Brilliant Orange kitaplarını sipariş verdim Amazon'dan. İlkini daha önce okuyacağım, zaman zaman burada da yer veririm. Bir de Haziran ayında Euro 2012 esnasında Ukrayna'ya gidesim var acayip. B ve D grup maçları orada oynanacak ki en sağlam gruplar. Kısmet... Nasıl olacak bilmiyorum ama hele bir bilet bulsak gerisi kolay...

0 yorum:

Yorum Gönder

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...