Subscribe Twitter Twitter

30 Ekim 2009

Geri Dönüş


Geçtiğimiz yıl bu yakınlarda başladığım blog serüvenimi yaklaşık 7,5 ay öncesine kadar "Kaleden Gol Yok" adlı blogumda sürdürmüştüm, devam filmine kaldığı yerden yepyeni bir silüette başlıyorum. Okul, kulüp, staj, finaller, mezuniyet, iş bulma derken iyice koptum tabii, iyi de olmadı açıkçası. Yazmam gerekiyor ille de...

Mart'tan bu yana neler olmadı ki? Beşiktaş şampiyon oldu (ki oldu da ne oldu?), Barcelona tarih yazdı, Milli Takım yine tarih oldu, memleket Rijkaard & Neeskens ile tanıştı (ama daha tanıyamadı), transfer rekorları güncellendi vs... Hepsi oldu da sadece şu bir alt post'taki David Villa bana nazire yaparcasına olduğu yerde kaldı; hem Valencia forvetinde hem de blog'un son postunda!

Her neyse, artık olabildiğince "serüvenime" buradan devam ediyorum. Futbolsuz kalmayın...

0 yorum:

Yorum Gönder

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...