Subscribe Twitter Twitter

11 Haziran 2010

Ve Başladı...

4 yıl bekledik, nihayet başladı. 1 ay boyunca günümüzü Güney Afrika'ya göre ayarlayacağız. Artık kaç işimiz aksar, kaçımız eşiyle/sevgilisiyle kavga eder bilemem ama 11 Temmuz gecesine kadar şölene devam...

Bu dünya kupasında vuvuzela esiri olacağımızı aylar öncesinden biliyorduk. Gerçekten 90 dakika boyunca seyirciyi zorluyor. Adamların o tarz bir gösteriden ne anladığını çözemedim. Sadece birkaç saniyeliğine ara verdiler; ki onda da Marquez'in golü gelmişti. Kulaklarımda sessizliğin çınlamasını hissettim adeta o anda. Ancak daha çekilmez bir durum var: Ömer Üründül... TRT kendisini artık kadroya alsa yeri. Yayın hakkını TRT'nin aldığını öğrenince birçoğumuz çekinmiştir bu durumdan, eminim. Maç öncesi Üründül'ün o tok sesini duyunca da "heh, tamam" dedik zaten.

Dünya Kupası'nın topu hakkında bir ton yorum yapıldı, malum. Sadece ilk maça bakarak söylüyorum ama sanki top sektiğinde biraz farklı hareket ediyor. Benim sayabildiğim 3-4 pozisyonda, havadan gelen top sektikten sonra onu karşılayacak olan oyuncu afalladı. Her iki takımda da oldu bu üstelik. Dediğim gibi tabii bunu konuşmak için daha çok erken.

Turnuva öncesinde FIFA'nın sitesinde maç programına bakıp finale kadar bir yol çizmiştim kendimce. Buna göre yarı final maçlarının İngiltere - Brezilya ve Arjantin - İspanya arasında oynanacağını tahmin ediyorum. Böylece final de İngiltere ve İspanya arasında geçer, kazanan da Del Bosque'nin ekibi olur. İzleyelim ve görelim!..

0 yorum:

Yorum Gönder

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...