Subscribe Twitter Twitter

2 Mart 2009

Efendi

İdmanlara çıkmaktan hiç hoşlanmazdım çünkü bana pek bir şey kattığına inanmıyordum.

Uzun koşulardan nefret ederdim çünkü kondisyonum yeterli değildi.

Ben tarihte sezon öncesi hazırlık maçlarına çıkan en kötü oyuncuydum.

Isınma esnasında enerjimi gol pozisyonlarına saklayayım diye toplara asla vurmazdım.

Birisi kariyerimin başlangıcında gelip bana "Bir gün Bobby Charlton'ın milli takım gol rekoruna bir gol yakın olacaksın" deseydi "Ya, tabii" derdim.

Cümleler; kulüp kariyeri boyunca oynadığı 466 maçta 244 gol atan, İngiltere adına 80 defa forma giyip 48 kez fileleri havalandıran, profesyonel kariyeri boyunca tek sarı kart dahi görmeyen Gary Lineker'e ait. İlginç bir adam, efsane...

* Demeçler, FourFourTwo dergisi Şubat sayısından alıntıdır.

0 yorum:

Yorum Gönder

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...